Kreativ

kreativ_banner

Kreatív megoldások

Egy jól működő szoftver ma már nem minden, ezért mi nagy hangsúlyt fektetünk a modern megjelenésre és a tökéletes felhasználói élményre is. A kreatív tartalom, a gondosan kialakított UX/UI, vagy az ötletes animált elemek mind hozzájárulnak ahhoz, hogy ügyfelei újra és újra felkeressék szolgáltatását. Legyen szó akár mobilról, akár webről, csapatunk a kor követelményeinek maximálisan megfelelő terméket ad át Önnek.

grafikai_tervezes

Grafikai tervezés

Első benyomást csak egyszer tehetünk – szokták mondani. Az üzleti világban ezt a bizonyos első benyomást vállalkozása arculatán, weboldalának és nyomtatott anyagainak megjelenésén keresztül közvetíti vásárlói felé. Mi gondoskodunk arról, hogy az első nagy találkozás pozitív élményként raktározódjon el ügyfeleiben és szívesen látogassanak vissza szolgáltatásaihoz újra és újra.

tartalomkeszites

Tartalomkészítés

Legyen bármilyen szép is egy design terv, a tartalom optimális kialakítása nélkül a végleges termék nem adhatja vissza azt a harmóniát, ami a látványterveken megjelent. Kollégáink segítenek Önnek abban, hogy a tartalom az üzleti célok mellett a design által igényelt feltételeknek is megfeleljen, legyen szó akár offline, akár online megjelenésről.

interaktiv_media

Interaktív média

Amikor a látvány már nem elég, hogy kitűnjön versenytársai közül, akkor jön el az idő, hogy valami mozgalmasabban gondolkodjunk. Egy megfelelően elhelyezett mozgó diagram, egy kreatív animáció szolgáltatásáról vagy logójáról olyan apró pozitívumok lehetnek, melyek emlékezetessé tehetik weboldalát vagy mobilalkalmazását látogatói számára.

 

A látvány születése

Amikor fejlesztési feladatokról beszélünk nem szabad megfeledkezni a tervezési szakasz fontosságáról. A projekt ezen szakaszában kell a célokat a lehető legpontosabban definiálni és ekkor kell kiderülnie annak, hogy megrendelőink igényei egyeznek-e azzal, ami a fejlesztők fejében van. Erre a legalkalmasabb megoldás a prototípuskészítés, aminek első lépése a drótváz létrehozása. A drótváz egy nagyon egyszerű terv, mely a weboldal vagy mobilalkalmazás struktúráját vázolja fel. Megmutatja, hogy hol lesznek a menüpontok, a képek, a szövegek és a különböző gombok. A váz elkészülése után egyeztetnünk ügyfeleinkkel. A közös beszélgetés mindkét féltől megköveteli azt, hogy a folyamatokat az elejétől a végéig átgondolja, így hamar előjönnek az esetleges hiányosságok és félreértések.

kreativ_wireframe

Ha a drótvázat sikerült véglegesíteni, akkor következhet a grafikai tervezés, ahol a csupasz felületek megtelnek élettel. Ebben a szakaszban UI/UX szakembereink összeállítják a termék arculatát, megjelenését, megtervezik az interaktív tartalmakat és folyamatosan egyeztetnek a fejlesztőkkel a tervek megvalósíthatóságát illetően. A grafikai tervezés során általában többféle verziót is készítünk, a verziókat pedig a projekt típusától függően különböző layoutok-ra is elkészítjük. Például egy weboldal esetében a desktop, a tablet és a mobilos felületeket is megtervezzük, hiszen ezek a különböző kijelző méretek miatt eltérő megjelenést igényelnek.

kreativ_wireframe2

A grafikai terv kiválasztása és véglegesítése után kezdődhet az egyszerű prototípus létrehozása. A prototípus egy olyan kattintható terméket jelent, ahol a screen-ek közti navigációval könnyen végigjárhatjuk az összes folyamatot. A tervezés ezen szakasza kifejezetten fontos a felhasználói élmény szempontjából is, hiszen itt kiderül, ha egy funkciót kényelmetlen használni, vagy ha nem egyértelmű, hogy mikor milyen vezérlőkre lehet kattintani. Megrendelőink szeme előtt ebben az állapotban már egy késznek tűnő termék áll, holott még egyetlen sor kódot sem kellett írni. Ebből is látható, hogy a prototípuskészítéssel rengeteg költség takarítható meg, hiszen míg a grafikai tervek könnyen és gyorsan módosíthatók, addig a készülő kódot már jóval körülményesebben lehetne csak változtatni.

kreativ_wireframe3

Amit szem előtt tartunk

Ha a UI az ember bőre, akkor a UX a szív, a kód pedig a csont, ami stabil alapot ad az egységnek. Ahogy a hasonlatban is látható ezek a részek nem állnak meg önmagukban, szimbiózisban működve hozzák létre azt a végeredményt, melyet terméknek nevezhetünk. Kreatív csapatunk folyamatosan nyomon követi a trendek változását, és azok dolgozik, hogy olyan munkát adjon át, mely partnereink elképzeléseit és a gyorsan változó felhasználói igényeket egyaránt kielégíti.

creative_uiux

Felhasználói felület (UI)

A UI elsődleges feladata az összes olyan felület megtervezése, mellyel a felhasználók kapcsolatba kerülnek. A megjelenés nem csupán esztétikai kérdés, hiszen egy megfelelően kialakított felület célzott vizuális kommunikációt folytat a látogatókkal, növeli a vevői elégedettséget és a vásárlói lojalitást.

A felhasználói felületek kialakítása nem csak grafikai munkát jelent, sőt! Kollégáink feladatai közé tartozik például az ügyfélelemzés, a design-kutatás a márkaépítés az animációk és interakciók létrehozása és következetes implementációja az összes felhasználói felületre. Célunk, hogy az üzleti céloknak maximálisan megfelelő, könnyen kezelhető és átlátható, cross-platform kompatibilis terméket adjunk át megrendelőink számára.

creative_uiux

Felhasználói élmény (UX)

A UX jóval több, mint holmi divatos kifejezés, hiszen kialakítása arról szól, hogy megpróbálunk partnereink bőrébe bújva, az ő szemükön keresztül látni, fejükkel gondolkodni, hogy végül megteremtsük azt a hidat, mely összeköti vállalkozásuk digitális világát a felhasználókkal.

A felhasználói élmény kialakítása a kényelmes és átlátható kezelhetőségen túl számos további feladatot is jelent. UX szakembereink feladata többek között a versenytárselemzés és a termékstratégia kialakítása, a drótváz és prototípus állapotok tesztelése, valamint a célok követése, elemzése és mérése.

Kreatív megjelenést szeretne? Ez egyszerű!