Entrance control

belepteto

Entrance control

Customized access now easier than ever

The access control and time registry system developed by our company is an innovative solution that can set up a virtual platform providing a clear picture of the status of our office, site or our whole network much cheaper and easier than old, cumbersome systems that require a lot of maintenance. The access control is not only possible from mobile phones but also more traditional ways such as a key, a card or a numerical code are available. The options can be modified according to the needs of customers, and to gain access to the parking lot, the authentication points can be controlled flexibly, from the authentication through the sites divided into different zones, to room-level control.

phone

Mobile applications

Employees in a corporate environment can use their smart phones as a digital key. To use the system, a mobile application needs to be installed on the smart phones.

erinto

Touchscreen terminals

A touchscreen terminal should be placed at the site’s or the office’s main authentication so that the system can be available to everyone.

info

Information display

Information displayed on the information screen will assist the management, the secretariat, the financial department, and all staff including security guards.

Working hours, projects, teams

in a transparent manner, in one place

By using our complete time and task recording system, you can save time for you employees, since the management of administrative tasks can be much easier than before. Certain modules are explicitly adapted to the needs of a specific area, and can therefore be to great help in the management and administration of annual leaves, absences for example. Below you’ll find some of the main modules of our system.

reg

Time management

Time registration, data of working hours and annual leave request on a single interface. By means of the weekly or monthly calendar view, you can quickly and easily manage your daily tasks, create task templates that you can drag & drop to the right place.

projekt

Project Management

With the project management module, you can easily create projects, manage teams, or schedule tasks. By using this service you can optimally plan allocation of labor resources.

munkaido

Attendance information

The management of attendance information is only a click away. Attendance register, annual leave distribution graph per team or employee, annual leave monitoring on one single interface.

Kedvezményes áraink

MUNKAIDŐ NYILVÁNTARTÓ MODUL

A csomagajánlatban szereplő havidíjak nem tartalmazzák az egyszeri telepítési költség díját, melyet ügyfelünk igényei alapján tudunk kalkulálni. Ez a díj tartalmazza a rendszer felhős, vagy helyi kitelepítését, a központi címtár integrációt, munkatársak regisztrációját, jogosultságrendszerek kialakítását, stb. Amennyiben munkaidő nyilvántartó rendszerünket a beléptető modullal együtt rendeli meg, úgy további kedvezményt biztosítunk.

Light csomag

2090 Ft/fő/hónap helyett

1 690 Ft

fő / hónap

reg_lMunkaidő regisztrációs funkciók
(napi feladatok rögzítése)


munkaido_lJelenléti információk


Projektmenedzsment funkciók
(teamek, projektek, feladatok kezelése)


statRiportok

Business csomag

3090 Ft/fő/hónap helyett

2 490 Ft

fő / hónap

reg_lMunkaidő regisztrációs funkciók
(napi feladatok rögzítése)


munkaido_lJelenléti információk


projekt_lProjektmenedzsment funkciók
(teamek, projektek, feladatok kezelése)


statRiportok

BELÉPTETŐ MODUL

Beléptetőrendszerünk számos egyedi megoldást tartalmaz, melyekről a weboldal termék bemutató részében, vagy a letölthető prospektusban bővebben is tájékozódhat. Amennyiben beléptetőrendszerünket a munkaidő nyilvántartó modullal együtt rendeli meg, úgy további kedvezményeket biztosítunk. Integrált megoldások esetén ügyfeleinknek egyedi árat kínálunk.

Beléptető rendszer

650 000 Ft helyett

490 000 Ft

egyszeri indulási költség

AZ ÁR TARTALMAZZA:

rendszer helyi, vagy felhő alapú telepítését


jogcímek igény szerinti listájának kialakítását


online adminisztrációs felületet


központi címtár integráció


kártyakezelés


kártyaadminisztráció (vendég és munkatárs)


online terminál szoftver (akár érintőképernyős terminálra is)


akár okos TV-n is megjeleníthető online információs felület

AZ ÁR NEM TARTALMAZZA:

mobilalkalmazások és hozzá tartozó funkcionalitás (lásd. weboldal)


kiépítési költségek (pl. mágnes kapuk, elektromos ajtók, vezérlőegységek)


hardware elemek (pl. kártyák, plusz olvasók, érintőképernyős terminál, számpanelek,stb.)

AJÁNDÉKBA ADJUK*:

1 db kártyaíró és olvasó


10 db NFC matrica (zónákhoz elhelyezett gyorsfunkciókhoz)

*Az ajándék kártyaíró és olvasóval megoldható a kártyák ellenőrzése, és a nem használt kártyák törlése. Új kolléga, vagy vendég számára új kártya írható. Az előre programozott NFC matricákat bizonyos zónák, vagy ajtók mellé helyezheti el, melyek egy bizonyos jogcím szerinti ajtónyitást, vagy be/kiléptetést hajtanak végre. Ezzel a megoldással infrastruktúrája bizonyos pontjaihoz nem kell külön vezérlőegységet telepíteni.

EGYÜTT MÉG KEDVEZŐBB!

Integrált megoldásként telepítve a beléptető és munkaidő nyilvántartó rendszerünkre kedvezményes egyedi árat ajánlunk Önnek!