BELÉPTETŐ ÉS MUNKAIDŐ NYILVÁNTARTÓ RENDSZER

belepteto

Beléptetés személyre szabva

most egyszerűbben, mint valaha

A cégünk által fejlesztett beléptető és munkaidő nyilvántartó rendszer egy olyan innovatív megoldás, amely a régi, nehézkes és sok karbantartást igénylő rendszerekhez képest sokkal olcsóbban és egyszerűbben hoz létre olyan virtuális platformot, melynek segítségével gyors és áttekinthető képet kapunk irodánk, telephelyünk vagy akár egész hálózatunk aktuális állapotáról. A beléptetés természetesen nem csak mobiltelefonokkal, hanem a megszokott hagyományos módokon is lehetséges: kulccsal, kártyával, esetleg számkóddal. A lehetőségek a megrendelők igényei szerint alakíthatók, az autentikációs pontok tetszőleges számban, rugalmasan szabályozhatók a parkolóba történő bejutáshoz, az azonosításon át a telephelyek zónákra osztásán keresztül akár teremszintű szabályozásig is.

phone

Mobilalkalmazás

A munkavállalók a vállalati környezetben saját okostelefonjaikat egyfajta digitális kulcsként használhatják. A rendszer használatához a telefonokra egy mobilalkalmazást kell telepíteni.

erinto

Érintőképernyős terminál

A telephely vagy iroda főbb autentikációs pontjaira célszerű egy érintőképernyős terminált is elhelyezni annak érdekében, hogy a rendszer használata mindenki számára elérhető legyen.

info

Információs kijelző

Az információs kijelzőn megjelenített információk segítséget nyújtanak a cégvezetésnek, a titkárságnak, pénzügynek, az összes munkatársnak vagy akár a biztonsági őrnek is.

SZERETNE MÉG TÖBBET MEGTUDNI SZOLGÁLTATÁSUNK BELÉPTETÉSI MODULJAIRÓL?

Munkaidő, projektek, teamek

átlátható módon, egy helyen

Komplett munkaidő és feladat nyilvántartó rendszerünk használatával alkalmazottjai számára időt spórolhat meg, hiszen az adminisztrációs feladatok kezelése jóval egyszerűbb és gyorsabb lehet, mint korábban. Az egyes modulok kifejezetten egy-egy terület igényeire lettek kialakítva, így az olyan speciális feladatok esetében, mint a távollét kezelése vagy a szabadságok adminisztrálása, is komoly segítséget jelenthet. Az alábbiakban néhány kiemelt modult ismerhet meg rendszerünkből.

reg

Munkaidő kezelés

Munkaidő regisztráció, munkaóra adatok és szabadságkérelem egy felületen. Naptárunk heti, vagy havi nézetében gyorsan és egyszerűen könyvelheti napi feladatait, feladatmintákat hozhat létre melyeket drag&drop húzhat a megfelelő helyre.

projekt

Projektmenedzsment

A projektmenedzsment modullal egyszerűen hozhat létre projekteket, kezelhet csapatokat, vagy ütemezhet feladatokat. A szolgáltatás használatával optimálisan tervezheti a munkaerőforrások elosztását.

munkaido

Jelenléti infromációk

A jelenléti információk kezelése mostantól csak egy kattintásra van Öntől. Jelenléti ívek, csapatonkénti vagy személyenkénti éves szabadságeloszlási grafikon, szabadságok nyomonkövetése egy felületen.

SZERETNE MÉG TÖBBET MEGTUDNI SZOLGÁLTATÁSUNK MUNKAIDŐ NYILVÁNTARTÓ MODULJAIRÓL?

Kedvezményes áraink

MUNKAIDŐ NYILVÁNTARTÓ MODUL

A csomagajánlatban szereplő havidíjak nem tartalmazzák az egyszeri telepítési költség díját, melyet ügyfelünk igényei alapján tudunk kalkulálni. Ez a díj tartalmazza a rendszer felhős, vagy helyi kitelepítését, a központi címtár integrációt, munkatársak regisztrációját, jogosultságrendszerek kialakítását, stb. Amennyiben munkaidő nyilvántartó rendszerünket a beléptető modullal együtt rendeli meg, úgy további kedvezményt biztosítunk.

Light csomag

2090 Ft/fő/hónap helyett

1 690 Ft

fő / hónap

reg_lMunkaidő regisztrációs funkciók
(napi feladatok rögzítése)


munkaido_lJelenléti információk


Projektmenedzsment funkciók
(teamek, projektek, feladatok kezelése)


statRiportok

Business csomag

3090 Ft/fő/hónap helyett

2 490 Ft

fő / hónap

reg_lMunkaidő regisztrációs funkciók
(napi feladatok rögzítése)


munkaido_lJelenléti információk


projekt_lProjektmenedzsment funkciók
(teamek, projektek, feladatok kezelése)


statRiportok

BELÉPTETŐ MODUL

Beléptetőrendszerünk számos egyedi megoldást tartalmaz, melyekről a weboldal termék bemutató részében, vagy a letölthető prospektusban bővebben is tájékozódhat. Amennyiben beléptetőrendszerünket a munkaidő nyilvántartó modullal együtt rendeli meg, úgy további kedvezményeket biztosítunk. Integrált megoldások esetén ügyfeleinknek egyedi árat kínálunk.

Beléptető rendszer

650 000 Ft helyett

490 000 Ft

egyszeri indulási költség

AZ ÁR TARTALMAZZA:

rendszer helyi, vagy felhő alapú telepítését


jogcímek igény szerinti listájának kialakítását


online adminisztrációs felületet


központi címtár integráció


kártyakezelés


kártyaadminisztráció (vendég és munkatárs)


online terminál szoftver (akár érintőképernyős terminálra is)


akár okos TV-n is megjeleníthető online információs felület

AZ ÁR NEM TARTALMAZZA:

mobilalkalmazások és hozzá tartozó funkcionalitás (lásd. weboldal)


kiépítési költségek (pl. mágnes kapuk, elektromos ajtók, vezérlőegységek)


hardware elemek (pl. kártyák, plusz olvasók, érintőképernyős terminál, számpanelek,stb.)

AJÁNDÉKBA ADJUK*:

1 db kártyaíró és olvasó


10 db NFC matrica (zónákhoz elhelyezett gyorsfunkciókhoz)

*Az ajándék kártyaíró és olvasóval megoldható a kártyák ellenőrzése, és a nem használt kártyák törlése. Új kolléga, vagy vendég számára új kártya írható. Az előre programozott NFC matricákat bizonyos zónák, vagy ajtók mellé helyezheti el, melyek egy bizonyos jogcím szerinti ajtónyitást, vagy be/kiléptetést hajtanak végre. Ezzel a megoldással infrastruktúrája bizonyos pontjaihoz nem kell külön vezérlőegységet telepíteni.

EGYÜTT MÉG KEDVEZŐBB!

Integrált megoldásként telepítve a beléptető és munkaidő nyilvántartó rendszerünkre kedvezményes egyedi árat ajánlunk Önnek!